dilluns, 26 de maig del 2014

Recordant ..... Paris III

Aquesta és una entrada que arrodoneix les dues anteriors de París.

Es tracte de la maleta, que com a detall, li vaig fer a la meva germana, perquè tingués un record dels dies que va passar amb el meu fill.



La maleta és molt diferent a la primera. És de mides reduïdes 18 x13cm i en ella hi va un àlbum de les quatre fotos que es van fer junt, lligat al llom de la maleta, amb cordill a través d'uns forats que a la vegada van cosits a l'àlbum interior.


Aquesta maleta ha estat feta en papers d'scrap, ja que les mides es podien ajustar molt bé a ells. El paper de la tapa és un paper Grafiche Tassoti de 50x70cm i de la nova botiga Bossinets de Vilanova i la Geltrú. Amb ell vaig fer la tapa superior, el llom i tot l'interior de la maleta. Després amb papers texturitzat d'scrap vaig fer els laterals, a conjunt amb les tonalitats del full de llibres. Vaig rematar amb una tanca d'estoig que vaig trobar al Servei Estació de Barcelona i, el més difícil de poder trobar, va ser la nansa, de color vi, que tenia una forma trenada i que finalment vaig poder localitzar i rematar amb uns "remaches" de color platejat.

A l'interior trobem l'àlbum amb les quatre fotos, i on vaig utilitzar paper estil vintage que tenia de vàries col·leccions.

Aquí us deixo les fotos:








Els detalls en fusta són de Studio Calico, envellides amb diferents Distress ink i cada un d'ells té el seu significat. Al tractar-se de paper molt decorats, només va caldre afegir les fustes per acabar de donar el significat adient.

Aquí us deixo els detalls:


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada