dimarts, 24 de febrer del 2015

Àlbum estrella + tutorial: Love

Com hi ha gent que celebra el dia dels enamorats, aquí us ensenyo un àlbum fet per aquesta ocasió.

He preparat un tutorial, perquè quan jo vaig decidir fer-ho no em va ser fàcil trobar-ne. Així que vaig pensar que seria bo fer-ne un per poder guiar, més o menys i aquesta és la meva intenció, a aquelles persones que el volguessin fer.

Aquí el teniu:

Per començar em de tenir en compte els colors de les cartolines què voleu fer servir per cada una de les parts de l'estrella.


En aquesta estrella, s'ha fet servir només dos colors però es poden fer una de cada color, si es vol.
L'estrella petita blanca és de mida 6,5x11,5cm, la cartolina negra és de 30x11,5cm i l'exterior (on van enganxades les fotos) i de color blanc és de 23x11,5cm. Així us podeu fer una idea de tot el tutorial que ve a continuació.

Comencem:

Aquí teniu les tres mides de cartolines que us acabo de dir:






Es pot apreciar a la portada i la contraportada, el paper de sota fent l'efecte marc, que comentava anteriorment.

La base de l'estrella ha estat feta amb cartolines tamany DIN A2 de colors blanc i negre.

Els papers utilitzats són els de la col·lecció de l'Amy Tangerine "Plus One" junt amb algún de la casa Sodalicious "Pencil Lines". Tot guarnit amb peces de fusta d'Studio Calico, algún que altre guarniment brillant, fil encerat de color fúcsia, diferents segells, lletres fetes amb la silhouette portrait, alguna washi tape i una beta/cinta de color fúcsia per lligar-ho tot.

També cal dir que abans d'enganxar les cobertes a la portada, em posat la cinta o beta que farem servir per poder tancar l'àlbum un cop estigui plegat. En aquest cas és de color fúcsia i s'enganxat amb cinta de doble cara per enfortir-la entre la coberta/contracoberta i el paper que l'ha recobert.

A sota podeu veure el llaç que fa de tancament de l'àlbum.


Aquí us ensenyo unes quantes fotos:



Espero que us agradi força!!!!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada