diumenge, 24 d’agost del 2014

Àlbum amb enquadernació japonesa

Aquest ha estat el meu bateig fent enquadernació japonesa. Era un àlbum de fotografies, de records, i em va semblar molt adequat triar aquesta tècnica per l'enquadernació.


He fet un parell de tallers d'enquadernació japonesa i ja era hora de portar a la pràctica els aprenentatges.

Reconec que vaig tenir algunes dificultats que no esperava, però va ser una bona experiència que em va servir per combinar material i coneixements molt diversos. Combinar tècniques recent apreses, com la caligrafia amb llapis aquarel·lables, i rescatar papers, troquels i altres elements oblidats a les carpetes des de fa mesos ha estat molt entretingut!!

A les pàgines interiors també podeu veure una de les meves primeres incursions serioses en el cosit. Cada pàgina té un repunt de dalt a baix i una tira de washi tape que va variant segons el color de la pàgina.















Entre les fotografies hi ha comentaris impresos damunt de papers de diferents mides imitant pàgines de llibreta vella, fins i tot amb el troquelat dels fulls arrencats...



És un àlbum senzill, però crec que força reeixit. Ja estic pensant en fer-ne algun altre...






Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada