dilluns, 22 d’abril del 2013

Punts de llibre

Com que demà és Sant Jordi, em venia de gust fer alguns punts de llibre. Feia dies que volia fer proves amb tintes, i ha estat l'ocasió adequada. En els dos cassos m'ha semblat una bona idea el format d'etiqueta o "tag", encara que el primer és totalment quadrat.


He fet servir segells varis i una màscara que m'he fabricat jo mateixa d'un troquel de la Big Shot. Tots els estampats estan fets amb tintes distress de Tim Holtz i amb tintes en esprai de Tattered Angels.


La base de tots els punts és una cartulina beige, tintada amb les distress i aigua, per aconseguir un efecte vintage. Els motius son moooolt inspirants en el dia de llibre: flors i lletres


En segon model està dedicat a la música. El format és l'etiqueta més clàssica, amb dos cantons tallats en diagonal. Tenia moltes ganes de fer servir un segell d'Aladine que em van portar els reis (si, encara no l'havia estrenat...no trobava el lloc adient). L'he estampat amb vermell damunt de tinta blava.


Per l'altra cara el punt de llibre segueix amb la mateixa temàtica, la música, però els colors son totalment diferents, és com un canvi de ritme...és més suau i melòdic fins i tot!

Espero que passeu un bon Sant Jordi, que rebeu les roses i els llibres que us agraden de les persones que més us estimeu!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada