dimarts, 9 d’abril del 2013

El Meu diari

El fet de regalar un diari a alguna persona, per a mi, té un significat especial. Has de conèixer molt bé per a qui va destinada i totes les seves inquietuds/necessitats han d'estar reflectides.
Pensant en tot això, li vaig fer una especie de diari/dietari a la meva germana. Pensant en el seu dia a dia, les seves obligacions, les seves necessitats, etc.


Es un diari fet sencer, ni l'he alterat ni he fet servir res que ja estigués fet abans. He utilitzat papers adients a l'ocasió (el seu món són les lletres i aquí es reflectien perfectament) amb un tipus de colors alegres i formes originals. La portada i la contraportada han estat folrades sobre cartró, per tal de donar-li cos i en el seu interior s'han fet uns separadors de matèries que he enganxat cara amb cara també per donar més solidesa.
També li vaig fer un punt/separador, per marcar les pàgines. Està fet amb cordill de color vermell i penja de les argolles de l'espiral, encara que no s'aprecia suficient.

Aquí en teniu uns exemples:



Cada separador l'he etiquetat amb noms, per tal d'organitzar tot, i he fet unes pestanyes per que fos més fàcil accedir a ell.
El diari ha estat enquadernat amb la bind it all i a la contraportada he posat una goma per poder tancar-la i que fos fàcil de portar a la bossa.
La part interior consta de diferents moments i situacions que pot tenir:


També us deixo uns detalls del seu interior:


Fins aviat,

3 comentaris :

  1. Quina traça reina, m'agrada molt.
    Petonets

    ResponElimina
  2. Tu sempre tant adient, gràcies, guapa

    ResponElimina
  3. Que xulo!, t'ha quedat molt maco, m'agraden molt els papers i les combinacions!!!

    ResponElimina