dilluns, 17 de setembre del 2012

SentiMents d'aMistat



No sabia com fer arribar els meus sentiments d'amistat.
Personalment crec que als amics els tenim de cuidar, tot i que sempre hi són,  un petit detall no va malament per revifar el vincle.
Tafanejant per aquests paratges de internet vaig veure una idea fantàstica, a Bámbola ,  la qual he modificat a la meva manera i necessitats.


No gaire gran  (6,5 x 6,5 cm.)  però la mida justa pel que jo volia expressar.
Un "simplement " ja definia el meu propòsit.


He aprofitat el troquel de Tim Holtz per poder combinar els onglets amb els tags i poder d'aquesta manera personalitzar-ho al màxim.


Aquesta col·lecció de papers de My Mind's Eye és fantàstica, colors, estampats i dissenys.


L'espai just per les paraules justes.


Amb el disseny del paper ja n'hi ha prou.







No oblidant els meus petits tocs vintage, papallones......


El darrere  vaig voler plasmar mitjançant numeració els noms de les implicades en aquest projecte.

Espero que us hagi agradat aquesta opció per  fer arribar els vostres desitjos, sentiments ...

Fins la propera !!

Ester 

2 comentaris :

  1. El dia que ho vaig veure, em va encantar, però ara posat al blog, per la galta m'ha caigut una petita llagrimeta i dels meus llavis ha sorgit un gran somriure.
    gràcies Ester

    ResponElimina