dilluns, 23 de juliol del 2012

Layout

Era l'aniversari del meu fill, volia fer-li una cosa especial, i això que jo no era molt partidària de fer layouts, no els trobava gens útils i, mira per on, em veig regalant-los a les meves amigues, que hi farem!!!!!!.


Vaig començar fent diferent proves, per tal d'anar veient com quedava.



Havia comprat feia poc la I Tap i, per provar-la, vaig intentar fer dos botons amb els anys que complia el meu fill.


He fet servir dibuixos divertits, amb stickers de la botiga Eureka Kids, papallones amb el troquel de la Martha Stewart ( tot un descobriment) i de base cartolina texturitzada, molt útil per decorar.


A l'hora de decorar el marc, vaig utilitzar washi tapes de colors amb concordança amb els colors del layout, es una forma fàcil i ràpida d'acabar el treball.

Per acabar de decorar, vaig afagir dues papallones utilitzant els papers del mateix quadre.



Tot i no ser molt adicte a fer layouts, el meu fill quan va veure el layout va "al.lucinar", aquestes van ser les seves paraules.


A casa no som gaire donats a posar quadres nostres però aquest tipus de quadre, que es pot posar de peu a qualsevol lloc ( no necessàriament a la pared penjat d'un clau), ens a agradat molt.


Espero que us hagi agradat.

Fins aviat,

Eva 

2 comentaris :